czwartek, 10 stycznia 2013

Trudny wybór cz. 2

Trudny wybór cz. 2

Zapytałaś się Zayna czy moze na chwile wyjść i poczekać na zewnątrz bo chcesz sie przebrać. Założyłaś czarny sweter z wąsami, biały top, czarne Conversy i białe rurki http://allani.pl/zestaw/557212. Gdy zeszliście na dół, by obejrzeć film do domu wpadł Louis.
Lou: [t.i] przepraszam cię za to co zrobiłem. Ale byłem zaślepiony miłością do ciebie. Zrozum ja cię kocham.
T: Też cię kocham ale to nie powód aby pisać pod naszym zdjeciem że ze soba już spaliśmy.
Lou: Przepraszam czy jest szansa że mi wybaczysz??
T: Tak, ale nie teraz.
Lou: Dlaczego??
T: Bo będziemy ja, Zayn, Liam, Niall i Harry ogladali Toy Story :)
Lou: Ahha. A czy mogę z wami??
Z: Louis stary chodź na chwilę do kuchni
Lou: Okey
L: To mozemy zacząć bez ciebie??
Z: Tak. Oglądałem ten film ze 100 razy.
L: Dobra zaczynamy
Z: Lou chodź
Lou: Co chcesz mi powiedzieć??
Z: Lepiej jedź do domu
Lou: Co? Dlaczego??
Z: [t.i] jest teraz w złym nastroju. Gdy kończyliscie rozmowę przez telefon wszedłem do jej pokoju zapytać sie czy chce herbatę..
Lou: I co??
Z: Nie przerywaj mi. Cała we łzach trzymała zakrwawioną żyletkę. Chciała sie zabić
Lou: Ale dlaczego??
Z: Z twojego powodu durniu. Ona cię kochała od kiedy się poznaliście, a ty zacząłeś pisać jakiej wymyślone historie.
Lou: Ja też ja od wtedy kocham
Z: Jeśli ja kochasz to daj jej kilka dni spokoju. Niech wszystko sobie przemyśli. Chciałbym ci o czymś powiedzieć
Lou: O czym??
Z: Ja kocham [t.i]
Lou: Coooo???
Z: Tak ale to ukrywam.
Lou: Zakochałeś się w mojej dziewczynie??
Z: Po pierwsze ona nie jest twoja dziewczyną, a po drugie ona wybierze z kim będzie chciała być
Lou: A skąd wiesz ze ona mnie kocha??
Z: Ciagle o tobie mówi.
Lou: Serio i ty to znosisz??
Z: Tak. Dobra koniec gadki jedź do domu i spróbuj załagodzić sprawę z wami, a ja sie nie zaopiekuje.
Lou: Dobra
Louis grzecznie sie z wami pożegnał. Po skończonym filmie Zayn zaprowadził cię do pokoju. Gdy pożegnałas sie z nim nie miałaś nawet siły włączać komputera. Przebrałaś się szybko w swoja piżamkę i zasnęłaś. Gdy wstałaś nastepnego dnia szybko przebrałaś się w http://allani.pl/zestaw/560547 i zeszłaś na dół. Obiecałaś wczoraj chłopcom że ty robisz śniadanie. Gdy akurat chłopcy oprócz Lou schodzili na dół ty wykładałaś stos kanapek na stół. Wszystkie zostały zjedzone... /69

1 komentarz: