środa, 9 stycznia 2013

Któtkie imaginy +18

Fan:Wczoraj miałeś cały dzień wolny,jak go spędziłeś? Zayn: Em.. No chyba wiesz. Niall:On chciał powiedzieć że ruchał się z [T.I.]

Fan: Najdziwniejsza para jaką znasz to ? Liam: [T.I.] i Zayn , tylko oni potrafią ruchać się 6483294727503 razy

Fan: Łączy ciebie coś z [T.I.]? Harry: Żeby to tylko miłość, łączy nas jeszcze łóżko.

Ty:..no i wtedy on pomógł mi od tyłu H:czemu on cb brał od tyłu?Ty:no bo..H:Nie tłumacz mi, wszystko rozumiem Ty:Żyję z debilem -,-

Ty: Zimno mi Harry:Zaraz cię ogrzeje *5 minut później przychodzi do ciebie do łóżka nagi Harry*

Chcesz otworzyć drzwi kluczami, gdy Niall ci je zabiera Ty: Oddawaj to! N: Jak chcesz to weź je sobie sama* wrzuca je do bokserek*

*kol.dzwoni do cb*K:Czemu nie ma cb w szkole?Ty:Za dwa dni mam okres,mój chłopak z tych"ostatków"korzysta Zayn:Kochanie,pora na sex

Ty: Zrobiłabym komuś . . . Zayn: Trzepanko? Harry: Loda? Liam: Romantyczną kolację bez łyżek? Lou: Kevina? Niall: Kanapke? Ty: żyje z debilami -.-

śpiewasz sb pod prysznicem* Ty: ".. a w myślach chodź tu do mnie, poczuj się swobodnie ... " *wbiega do cb Hazza* H:ruchamy się?

Ty: Niall, ile to jest 6 + 9 Niall: 69, [T.I.] zadawaj mi coś trudniejszego ;D

Fan: Jesteś brzydka Ty: Twoje zdanie tak mnie jebie, że aż zaraz dojdę. Harry: Ona dochodzi tylko ze mną ,więc wara od niej kochany

*sprzątasz w bieliźnie mieszkanie*Ty: Nie podniecaj się tak bo zaraz ci gacie spadną Harry: spoko, specjalnie dzisiaj nie założyłem :)

twoja koleżanka tłumaczy nauczycielce czemu cb nie ma dzisiaj w szkole* Koleżanka:No bo ten...no bo [T.I.] i Harry robią ten teges

Ktoś:Wiesz jak to jest gdy ktoś kogo kochasz nie powie ci hej?Ty:Wiesz jak to jest gdy ktoś kogo kochasz nie wie o twoim istnieniu?

Fan: Niall, w skali od 0 do 10, na ile kochasz [T.I.] Niall: 69

Ty: Kochanie, tej nocy będziemy robić coś, czego nie wolno! Louis: Wpuścimy Kevina do naszego pokoju? Ty: Żyję z debilem -,-

Louis przedstawia ci jego wiadomo co * Lou: To jest Duży Kevin własność Louisa Sex Tomlinsona. Uwierz wejdzie w twoje upodobania idealnie!

Zayn chce ci wyznać miłość* Z: No widzisz...no bo ty i ja...no wiesz.. Niall:on po prostu chce ci powiedzieć że jesteś niezłą dupą

*Harry z tobą zerwał* H:Przepraszam tak będzie lepiej Ty: Tak zgadzam się *płaczesz* H:Kochanie płaczesz? Ty: Nie, kroje cebulę./Malikowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz